Håll i er...

Jag.. den late.. har börjat...

*trumvirvel*


brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


CYKLA!!


Japp, ni läste rätt, Jag har idag cyklat *håll i er* 2 MIL!!!!!!!!!!
+ Att i helgen sprungit slingan och gjort 100 situps om dagen.

Resultat?

JAG KAN INTE GÅ!

När jag kom inflåsande och staplande genom dörren till jobbet frågade folk vad fan som hade hänt mig.
Jag gick som att jag skitit ner mig och blivit analt påhoppad av en 3 meter lång och 50 cm tjock järnbalk!

Kul!
Tack!
Schysst!

Jag lyckades ta mig hem *35 minuter tar det att cykla en mil i idiottempo* och tvärdök på soffan.
Nu har jag ont precis ÖVERALLT, ett under är att jag kan sitta ner?
Skinnflått arsle?
CHECK!

Nu kan jag såklart inte lägga upp en bild på min röv så here it goes...



Och vet ni vad?

Jag ska göra om det imorrn igen....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha! asg Men visst var det värt det - NOT! Du e trög! Men nått kilo går du nog ner om du ska hålla på o tappa skinn på röven, hi hi.

2009-04-17 @ 09:23:01
URL: http://minimaltes.blogg.se/2prinsessor
Postat av: P

bläääääääääääääääääääääääääää

2009-04-17 @ 18:53:33
Postat av: Zombie

Hahaha!

Rumpnissa! ;)

2009-04-26 @ 13:06:46
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0