Jaha då har man börjat...

Trodde inte dagen skulle komma då JAG startade en blogg...
"Bloggar är för sådana som inte har något vettigt att göra.. innehållslöst och tradigt.."
"Vem vill läsa om jag har skinka eller ost på mackan, om jag har gått upp/ner i vikt, eller hur mina
skor luktar efter en dag på jobbet"

Och så sitter jag här... med en nystartad blogg!
*skäms och förvånas*

WHY!?!

Sitter nu och hånflinar åt mig själv och min idioti... suck..

Anledningen till att jag startade denna blogg är väl som sådan:

1. Polarn i Kramfors har en blogg och jag kan ju faktiskt inte vara sämre ;)
2. Nyinköpt hus - med tillhörande renovering.. kan ju alltid va kul för nån att läsa om.

Kan ju fakiskt vara nyttigt att få ventilera lite kanske?
Och så kan ja ju följa hur det går med huset utifrån ett annat perspektiv eller? Hmm.. nåja!

Nog om detta.. nu ska jag till huset och stänka ner mig själv med färg och få mer ont i röva...
Tänker inte ens förklara.. man måste se det för att förstå ;)

Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0