Usch!

Jag sitter här och försöker få in min förbannat snygga header.
Men det går inte!!!!!!!!!!
Hittar inte i html koden vart jag ska stoppa in den... höhö.. stoppa in den.. höhöhö..

Anypoo, nån vänlig som kan hjälpa mig?

Min dag so far:
1. Jobbat.. trött.. stressad.. BLÄH!
2. Lämnade så snällt ut mitt kära blod till nån icke ont anande blodbehövande.
    Det gjorde ont och jag gnällde hela tiden!
3. Åkte inom huset och hämtade posten trots att jag inte orkade.
4. Satte mig framför datorn och titta... min röv är fortfarande parkerad här.. amazing... jag blir så impad av mig.

Har inte orkat lägga in några bilder än.. vet inte när jag orkar det.. bare with me..

Jag måste skaffa ny mobil känner jag.
Har ett sånt extremt köpsug så det finns inte.
Vill även ha ett PS3 och en 46" plattis från SONY!

I sådana här lägen hade det ju vart bra om man kanske skulle kunna ta och kamma hem
 drömvinsten på sisådär 95 mille.
ÅH va jag skulle må gott.. och hela familjen.. och alla polarna.
Jag skulle ju skämt bort (brukar ju vara skämma ut annars .. höhöhö) alla jag kände.
Ge huset till mor och bygga nytt där jag slipper att spackla.. Trevligt.. mycket trevligt!

Nä nu knorrar jag..

TJONG!



Kommentarer
Postat av: izabella

jag kan hjälpa dig (:

gå in på designadinblogg.se och sök på header så står det precis hur du ska göra.

Annars kan jag berätta snabbt hur du gör.

kolla va bra för en gångs skull kan jag hjälpa dig hah=D Hoppas det går bra med huset!

2008-10-09 @ 21:21:55
URL: http://izabellastaver.blogg.se/
Postat av: izabella

oj jag såg inte att du fått in header (a)

Glöm vad jag skrev ;) hahah!

2008-10-09 @ 21:22:47
URL: http://izabellastaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0