Trött... seg..

Imorrn bär det nog av till Ikea skulle jag tro!
Vi slog ut garderoberna ur sovrummet och när vi burit ut dem på altanen kom vi på...

Det där var nog dumt...

Varför?

Det finns inga garderober med det måttet som vi har... och nu ligger dom i små träflishögar..

BAJS!

Vettefan va man hittar på nu... en garderob och hyllor kanske?

Har varit i huset nästan hela dan, satte upp quickfix så imorrn blir det måla o tapetsera.
Känns som man bara står o stampar.. Ingen har nappat på att fixa allt gratis åt mig heller ;)

Bilderna laddar jag upp imorrn.. idag är jag seg som f a n!

Har ändå hunnit laga mat, förvälla kantareller, städat, diskat, tvättat och hängt tvätt, satt upp tapetgrejsen och handlat.

Effektiv? Oh yes!
Energi kvar?
OH NO!

Drog två cider o sen sa det natt natt i skallen..

Så nu däckar jag...

TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0