TJOHO!!

Det är ju fantastiskt! Helt underbart!

Ser ni... ser ni va snyggt?!?!

Hehehe

Jag är så stolt över mig. Jag lyckades.. efter många fula misslyckanden, att få in min header.
Nu vill jag ha den längsgående över sidan. Men det är morgondagens problem.

Känner att jag börjar kvickna till efter blodgivningen nu.
Det var på tiden, vinglade lite smått på vägbanan när jag skulle hem.
Iof har jag varit lite svimmig några dagar nu... är nog stressen skulle jag tro.

Jaja.

Iaf kom ja lite längre på sovrummet idag.
Spacklade allt under och runt element och fönster för jag orkade inte klabba med quick fix där.
Sen fick jag upp två våder till då vi kom på att vi var tvunga att slå upp ett hål i väggen där vi skulle dra nätverket..

Jaha!!! Måste det göras när jag tapetserar? JA!

Bajs!

Så jag fick spackla hål igen... och då kan jag ju inte sätta upp tapeten för spacklet måste ju torka.
Känns som det rummet kommer att ta evigheter...

Va på Ikea igår med min söta syster iaf. Vi slet o stånka över den där #"¤%#/#% garderoben.
4 paket ala 40 kg styck + två stycken glasdörrar som va stora som.. ja utan att överdriva.. MINST 3 fotbollsplaner styck!
Detta moffade vi in i den dära Cheva transportern, och efter massa packande och garvande över att det på kvittot stod:

PAX SKJUT 3400:- Multipack....

Det va ett jäkla dyrt skjut.. akta så du inte tappar mitt skjut.. var rädd om mitt lilla skjut...

ASGARV!!!

Låg humornivå? Nää.. va i hela friden får dig att tro detta?

Shit nu blev detta en roman!

TJONG!


Kommentarer
Postat av: Zombie

Hahahahaha!Vilken underbar header!!!!!

2008-10-08 @ 17:23:35
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Denna dära

HEHEHE! Tack kärring ;)

2008-10-08 @ 22:07:10
Postat av: Sis

Det var ju tur att jag följde med annars hade du kanske inte fått ditt skjut... Haha... dåligt jag vet!

2008-10-10 @ 22:46:48
Postat av: Denna dära

HAHAH!! You got it sista´ ;)

2008-10-11 @ 11:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0