Söndagmorgon...

och en annan var uppe/vaken innan 8.
Sjukt!

Har så otroligt mycket att göra att jag känner mig som en tidsinställd bomb.. stressen kommer snart ta överhanden tror jag.. suck!

Sova om nätterna? Nä varför det när man kan ligga o oroa sig om allt ist...böäh

TJONG!

--------------------------------------------------


22.10

Nu e man hemma igen ..

Huset sen kl 10 idag.

Fattar inte hur man orkar hålla på ... sover knappt.. jobbar hela dagarna.. kommer hem.. äter... jobbar i huset till 22-23
sova.. jobba and so on..

Känns som att inom en väldigt snar tid kommer jag gå in i väggen.. å då menar jag inte fondväggarna.. haha..

Nä men allvarligt, har rätt många varningssignaler och jag kanske borde ta dem på allvar för en gångs skull....
Innan jag bara totalt bryter ihop..av utmattning och stress.. ja suck...

Var iaf hos söta bror idag och min brorson erbjöd sig hjälpa till... TACK ALEX!!! PUSS PÅ DIG!!!

All hjälp mottages tacksamt för nu börjar det bli panik..

SHIT.. har soppa på spisen.. man glömmer ju äta..


TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0