Skit piss och Vademecum!!!

Halloj!

Har inte haft tid eller ork att uppdatera här på ett tag.
Huset tar sån jävla tid att det suger all must ur en.
Känns som man bara står och stampar och aldrig blir klar med golv o allt skit!

Hade vart trevligt om folk kanske hade erbjudit sig att hjälpa till lite, med tanke på att vi flyttar in om två veckor hade det varit behövligt.. som fan....

PLEEASE? :)

O mitt i alltihopa SKITER SIG min mobil och raderar alla mess, Ingen åtkomst står det.
Var inne på siba o gnällde röven av mig i nån timma, får den inregistrerad på service och får FULMOBILEN ALLAN i lånemobil...kräks... åker hem..

OCH KOMMER PÅ... att jag glömt simkortet i mobilen...
När jag väl fått fin parkering och allt är det bara att åka tillbaka till Siba igen.. Kul!......Jättekul....


Så nu sitter jag här med en skavd äcklig T250i och glor.. så roligt.. älskar den mobilen..

*Suck*

Så jag lyckades rädda minneskortet iaf så här kommer lite bilder från huset än sålänge.
Ska dock blanda till lite mer färg och ljusa upp rummen lite.
Sen blire till att sätta upp quickfix på cirka 40 meter vägg.. grattis till mig...
Sen grundmåla det... ännu mera grattis till mig...

Och sen... måla det två gånger till med annan färg som jag måste åka och köpa.
STORT RÖVGRATTIS TILL MIG!!!

Nu ska jag sluta vara bitter, hålla käft och lägga upp bilderna.

HAHAHAHA... hur smart e det att döpa nåt till detta..
Hahahahahaaha... behöver jag säga mer...

Där vare vägg innan.. vardagsrum och kök i ett nu


Kontor halvfärdigt, ljusare färg blire idag

Sovrum halvfärdigt, fondvägg där det vita är ska det bli

TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0