Rökdoft och brännblåsor

Mmm.. ja... just det ja!

Jag har haft en riktig shitty day!

Först och främst är jag APTRÖTT sen helgen.
Sen har man ju jobbat... och handlat!

Kommer hem och gör lasagne, bränner mig i käften av ostsåsen, bränner mig på gallret, lasagnen rinner över vilket resulterar i att lägenheten fick vara i korsdrag för att få bort dimman, öppnar skafferiet och tappar ut en hel kartong nudlar över golvet, äter, tappar en grillsås rakt på foten när jag öppnar kylen och tillslut välter jag en hel drös dvd filmer!

JA FI FAN VA ROLIGT!!!!

Känner bara för att gå å lägga mig ja, ingen ide att åka till huset för då river jag väl stället.. fnys!!!

Skulle inte förvåna mig om jag halkar i duschen o bryter ben och armar.. BLI INTE FÖRVÅNADE!
Tappar kattskit över hela golvet när jag ska tömma lådan skulle inte förvåna mig heller..

Suck...

Ni får inga bilder idag bara för det.. HA!


BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Jag har märkt att man ofta bränner sig när man käkar inne i ugnen. :(

2008-10-21 @ 13:04:43
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Denna dära

Mäh.. jag skulle ju bara..

2008-10-21 @ 18:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0