Pust och stånk!

Har haft min söta kusin/systerdotter hos oss hela dan!
Hon är SKITDUKTIG och en jävel på att svära ;) Sött ... hon brås på mig  *stolt*

Fattas bara att lära henne rapa oxå.. små framsteg än sålänge.

Vi har målat både kontor och sovrum nu.. Först bidde det betonggrått.. men det blev för mörkt.
Jag o carro fick åka till affären o köpa lite muffar *looool* och färg o blandade i lite brunt och mer vitt.
Nu är det..hmm.. mörk latte kan man nog säga, med inslag av betong!
Men jag tror det blir skitsnyggt!
Kontoret är det lite för mörk för så imorrn måste jag köpa 20-30 liter vit färg, 4 burkar grått och 3 burkar brunt.
Så ska det nog bli bra för det ska målas i HELA huset.

Nä nu överdrev jag, hall vardagsrum ska det va i. Sen ska det brytas ljusare till köket.

Hmm.. undra om jag inte ska ta o köpa mitt svarta kakel imorrn med.. dräggel... kommer bli apsnyggt!

Då hämtar vi vitvarorna på onsdag och i helgen ska vi börja montera köket som nu står på en pall med massa paket.
Fattar inte att det ska bli ett kök av allt det bråtet!

JAG TÄNKER DÅ FAN INTE SÄTTA IHOP DET!

Jag har tålamod som en daggmask.. eller vänta.. dom lär ju ha bra tålamod, äter jord och bajjar jord och så... måste va enformigt... dom har nog bra tålamod ändå....Shit...

Då har jag tålamod som ... hmm... en GET??

Äh.. sist jag skulle montera ihop en grill *bra exempel* fick jag psykbryt och höll på att slänga ut den från balkongen.

Slutsats.. Jag ska inte montera kök...


Apropå kök.... Mat... kinarester... KURR... NU!!


TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0