Ooups!

Hehe.. jag åkte och köpte födelsedagspresent igår.
En månad kvar till gubbens födelsedag... men jag är en hemsk människa så han fick den igår.. hahah!!!
Men vaddå, han ville ju ha den ;)

När han väl öppnat den tyckte han det var för dyrt, han va glad men tyckte inte jag skulle slösa pengar så.
Så vi åkte tillbaka till Siba med den och skulle se om vi kunde ta den på ett nytt abonnemang ist.
Ja, det var en telefon!

MEN, då visade det sig, att om han tog det med fast pris abonnemang så fick han telefonen för bara 1800 ist.
OCH om jag bytte operatör och tecknade ett annat fastpris abonnemang så fick jag telefonen för en 500 ing.
SÅ ... vi gick därifrån med en varsin likadan telefon. Hans i BOND upplaga *GARV... inte ens att man fick bluetooth headset till hjälpte... BOND... hahahaha!!!* och min självklart i svart!

Dom undra om jag ville ha den i rosa... för att jag var tjej....
Efter att killen sagt det så ändrade han färg i ansiktet och pep iväg.. tydligen fick jag ett läskigt utseende... haha!

JAG... ROSA? Never gonna happen..*spyr långa längder*

Så nu satt jag till 2 inatt o lekte med min mobil.. har fotat mina halsmandlar.. jävligt bra kamera det där ;)
Jag såg att dom hade prickar på sig, antingen är det chipsrester eller så börjar jag få halsfluss. :(

Gubben lekte med sin hela morgonen idag... han pep upp ur sängen vid 8,30.. maniac.. sen hörde jag hur det bluppades o blippades... hehe.. sött!

Jahapp.. jag har iaf köpt en telefon UTAN slide och UTAN lucka... en helt rak vanlig mobil... och jag ADORE it!!
Trodde jag aldrig, jag som vill ha såna flippeuppogrejsmojänger.. o så e den normal... Udda!



Nä nu ska jag ladda in metallicas album i den.. wonderKÖN!

Bajs på er alla!

Kommentarer
Postat av: finaste

Z har en sån mobil han me..haft ett haövår snart.. Han e inte nöjd me den =P

2008-10-26 @ 11:02:48
Postat av: Denna dära

Inte det??? illa illa ;)

2008-10-26 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0