Ojdå!

Har visst glömt att uppdatera här.. Im so horrible ;)
MOAHAHA!

Huset har tagit sin tid och jobbet sin.. man får f-n inte en sekund över till att slappna av.
Känner att jag är så stressad så muckar nån med mig nu så smäller det.. o då smäller det hårt!
Slå först fråga sen...
Har inget som helst tålamod och skulle helst vilja lägga mig och sova nån månad så nån kopia av mig
åkte och jobbade i mitt ställe och en drös folk flyttade allt bohag och gjorde färdigt huset till perfektion!
Utan att det kostade ett öre självklart...


Var beställer man det?


Nåja... drömma bör man, lika så skita äta och sova.
Sover gör jag inte längre känns det som... Skiter gör jag inte heller för jag är en fin flicka...



AAAAAASGARV!!!!!!!!!!
Det vet ni väl att alla brudar fjärtar blommor!
Så det så..

Tur man inte är brudig ;)
Då hade man åkt dit så det smällde om det *flin*

Nä uppdatering va det kanske...

Upptänkte den horribla synen av den vidrigaste tapetsyn jag någonsin sett när jag slet bort tapet i kontoret..
Det blev dimmigt och jag tappade synen OCH hörsel för att detta var så fruktansvärt!
Tror jag inte kan se fortfarande.
Och ändå skriver jag.. Jag är så imponerad över mig själv...
Hittar inte den bilden nu... jag infogar skiten sen...


Ingen mera vägg där inte.. eller jo.. den ska flyttas 30 cm. Jippi...


Här är numera helt öppet mellan kök och vardagsrum. Men jag orkade inte fota det då.
Plus att det va så mörk att min rövkamera fick tuppjukk! Asshole!



Det är allt ni får nu!
Ska pula (inte pulla.. för er perverts därute som måste misstolka allt. Jag är inte sån.. jag är pryd.......) lite till med bilderna i mobilen men det hinner jag inte nu.

Ska ta med riktiga kameran nu så det blir vettiga bilder av det!

Suck.. and away I go to slit the hus into bitar!

TJONG!

Kommentarer
Postat av: Zombie

Brudig! =D



Helvete jag blev kallad madame på ett 08-hak i helgen.MADAME!!Fy fan =(

2008-10-06 @ 21:44:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Emelie

pryd.. ja de må jag säga... låt mig skratta lite :)

2008-10-08 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0