Men va i helv..

Ja precis..
Undrar jag med vettu..
Har fått reda på att jag kanske har nåt strul med sköldkörteln.
Man blir trött, går upp i vikt, deppig, ökat sömnbehov, allmänt seg och orkeslös, får utslag och annat trevligt.
Och allt detta stämde in på mig... kul.. jättekul..!
Dvs... min ämnesomsättning är för låg och hela jag går på sparlåga och SPARAR FETT... underbart att veta.......

Ringer till läkeren, och jag kan inte få komma dit förrän om ca 2 veckor.
JÄTTESKOJ... kanske får äta medicin.. jättelänge.. BAH!
Om jag nu får komma till doktorn nån gång...

Känner att jag är så nära bristningsgränsen det går att komma.. mycket i min vardag är bajs just nu.
1. Gå upp på morgonen
2. Klä på sig och göra sig i ordning
3. Köra till jobbet med alla dessa köer och folk som fått körkort i flingpaketet, bytar fil utan att blinka och ligger i 50 på 70väg! Jag ska inte berätta högt vad jag känner för dessa människor men inte är det trevligt.. morr..
4. Jobba!
5.Köra hem i alla dessa jävla köer jada jada jada...
6. Laga mat
7.Huset
8. Duscha sova...

Det enda där nu som jag har ork till är nr 8!

Håller just nu på att laga mat iaf. Bakpotatis med ost skinkröra!

Har inte börjat på röran än, orkar inte.
Så antagligen äter jag potatisen med lite smör på... och salt...för jag orkar inte skära skinka.

Visst är det kul nästan jämnt?


*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0