Lugn kväll hemma

Ja det va så det blev.
Fick migrän på jobbet vid 12 tiden, och jobbade mig igenom resten av dagen med bultande huvudvärk.
17.00 fick jag nog och gick hem, eller körde hem..haha!

Tog två treo.. *spy* som funkade med en gång men det känns ändå som nån har degat huvet på mig.
Så efter jag kört gubben in till after worken så käka ja min kinesmat och la mig i soffan.
En stund senare ringde festkollegan och beskrev sin huvudvärk för mig.
Det sjuka är att hennes skallevärk började samtidigt som min och satt på exakt samma ställe, och försvann samtidigt!
ÄCKLIGT!
Nog att man hört om telepati men teleskallevärki?!?

Nu sitter jag o kollar på Singing Bee i väntan på Idol resultaten... Måste ju säga att Anna och Lars regerar stort och fett!
Underbart! Även han... va heter han.. som liknar Kurt Cobain... äh.. ingen aning,.,. Robin kanske.. inte 18-åringen utan den andra Robin.. eller stämmer det?? ÄH! Nu e jag bara trög.. ni fattar va jag menar!

Åh måste ju bara... Jag har Metallicas nya i bilen nu.. ÅÅÅH va underbart!
E som black album all over again.. och lite smak av and justice for all! WONDERKÖN!

AJ lajk!

ÅÅh.. nu börjar en film.. det som alltid är skit på tävä..

Japp.. det va skit...

För er som inte har något bättre för er än att läsa min blogg.. Välkommen... Känn dig som hemma.. till vänster finner du flyttkartonger och till höger en snarkande grovt överviktig katt... han hårar oxå.. bara så du vet!

Funderar på att gå o ställa mig i duschen och göra en kroppspeeling.
Fått för mig att man kan skrubba bort celluliter med skrubbvante och peeling!
Det SKA gå! *skrubbar ner till köttet*

Egentligen tror jag bara det är en kass ursäkt till att inte börja träna igen.
Men det är ju så mycket med huset nu så jag har fan inte tid.
Ännu en ursäkt!
Det är dyrt, men ja, man mår bättre och får fastare hull.
Men det är dyrt, då kan man likagärna träna hemma... vilket man aldrig får tummen ur till heller.

Förstår ni mitt dilemma??

Tips emottages tacksamt!

Bilder blire inte idag...eller kanske inatt.. om jag inte kan sova..

Ska ju ändå upp sen inatt o hämta fyllot ;)

Nä nu måste jag ta tag i pokern.. pengarna sinar...

TJONG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0