Ett tag sedan...

jag skrev här.. har inte blivit så mycket nu.
Huset tar mycket tid... mycket tid...

Sen hjälper det ju inte att jag har haft två migränanfall på en vecka.. jobbigt värre detta.
Fick ett nu i morse, vakna vid 8 av att det kändes som mitt huvud sågades av inifrån.
PLUS att min halsmandel är stor som en golfboll och då överdriver jag inte.. nästan..

Måste verkligen ta tag i mig själv och ta mig in till stan och fixa min penisfärgade köksfärg som skulle vara "champinjon" men på väggen blev den verkligen BALLE!... Undrar va dom säger nu på färgaffären..

"jag vill inte ha kuk på väggen"...

Hehehe.. jag måste säga det nu bara för det...


Här sitter man i pyjamas med små prickiga björnar på, och håret åt alla håll.. haha fan va läcker ja e..

Ska plåga syster lite på msn sen måste jag bort i huset.
Har ju glömt kameran varje dag men idag ska jag nog få till att fota lite där..

Vi hörs sen..

BAJS!

Kommentarer
Postat av: Alex

Stolt garderob-byggare :U

2008-12-02 @ 20:25:45
URL: http://alexanderstaver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0