Cheese...

Vilken anstormning det va till lilla bloggen när headern kom upp :D
Många som måste fått sig ett rejält garv.. haha!

Fredag imorrn, det behövs kan jag säga. FY balle va trött jag är!
En jobbdag till sen ska jag fanemej sova... tills man ska till huset och måla om .
Ett rum till nästan färdigt.. när det va ungefär en våd till som skulle upp tog rullen slut!
Så skitrövipiss typiskt!!!
Så jag la ner o åkte hem, andra hemmet då. Lägenheten.. blah!

Kan meddela att här är bara kartonger nu, katthår och bävertussar under säng och i vartenda hörn.
För att inte räkna all kattsand mina små fetingar har dragit runt i lägenheten... suck!
Dom är rätt suspekta nu, inte lika keliga och påfrestande som dom kan vara. Dom märker att det
är något på G.
Men vi är ju aldrig hemma så dom är nog lite bittra... kan katter bli bittra???
Hmm.. why not?

Ska kanske ut o röja på stan imorrn. Dock har jag ingen outfit, och med tanke på att fredagarna på mitt jobb är "jobba över till allt som kommit in under veckan är färdigbehandlat"... kan vara rätt påfrestande då man inte vill nåt hellre än att komma hem en fredageftermiddag!

Har inte pratat med min partykollega än, hon har inte ringt så jag undrar om hon fortfarande vill ut?
Annars vet jag var jag kommer vara hela kvällen...Antingen i huset målandes.
Eller i soffan... sovandes efter en fet kebabtallrik.. mmmmmmmmmmmmmm... eller lite kinamat.. Funkar det med om man sväljer ner det med en halv burk Sambal Oelek.

Nä nu ska jag ta mig en nattamacka!

TJONG!

Kommentarer
Postat av: finaste

Din blogg är ju seriös. Än så länge iallafall chockad

SKÅL!

2008-10-10 @ 09:24:58
Postat av: Denna dära

Haha tycker du? Jag tycker det är mest pladder hahaha

2008-10-10 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0