Ojoj!

Nu bidde det helt ok!
Kanske ska byta header?

Undra om man skulle ta och göra en omröstning bland alla mina.. hrm.. 3 läsare? *Garv*

Måndag... ett ord... BAH!!!

Ska lägga mig i ett bad lite snabbt tror jag.. får ju passa på medan man har badkar :/

Jaja, liten vända till huset blev det allt idag iaf.
Lyckades få färg på min nya tröja.

-Jävla pucko, tänker ni då eller hur?
Måla i sin nya tröja.

Ja men det var inte meningen! Det bara blev så.. SÅ!

Nu har köket kommit nästan på plats iaf.. Målning är klar.. bara lite list-pet kvar.
Golvet ska dit i veckan och resten av köket i helgen.
Sen är vi redo för flytt!

Om man bara hade packat lite.......................

Skit!

Jaja det löser sig sa kärringen som sket i vasken!

Och hängpungarna vajjade i vinden.

MORS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0