Oh Shit

Märkte att det var ett tag sen jag skrev här...
Inte lätt att hinna med när man har häcken full.

Till helgen drar flyttlasset, och vi som inte ens packat hälften och köket är inte klart!

PUNG!

Om jag någonsin varit stressad är det inget jämfört med nu.
Helt plötsligt rakt upp o ner får jag näsblod, that can't be good...

Känns som om jag skulle behöva sova en vecka, minst!

Och födelsedagen närmar sig med stormsteg och jag blir hela 21! *harkel*
Jorå serattu såatte!

Så är det! Så det så... ingen som hävdar motsatsen? BRA! Tänkte väl....


Huset... ja det börjar ta form, gästrum, toa och tvättstuga kvar. Och det groteska altangolvet.
Men det tar vi sen.

Shit jag känner att jag är alldeles för ofokuserad för att skriva här nu känner jag!

suck...

nite nite

Kommentarer
Postat av: Zombie

Fasen,har du redan passerat de 20? ;)

2008-11-18 @ 21:20:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Denna dära

näää bara nästan ;)

2008-11-19 @ 12:47:58
URL: http://snuffles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0