Linser javisst

Måste passa på att göra reklam mitt i flytten!

Jag som är blond och blåögd provade bruna linser för ett tag sen.
Jäklar vilken skillnad, verkligen häftig effekt.

Har nu gröna med.
Köpte ett par knallblå också men dom sabbade jag på rhodos ;)

Så nu måste jag ha nya, för dom bruna har torkat ut *gråta*
Iallafall...

Jag handlar från Fargadelinser.se
Kanonsnabba och har bra priser och snygga färger.
Eftersom jag har vanliga linser också passar jag på att beställa dom där oxå!
Alltid nöjd!
Så kika in där, länk nedan.
http://www.fargadelinser.se/default.aspx?main=ListProducts.aspx&cat=128


Kommentarer
Postat av: Zombie

GRRRATTIS!!! =D

2008-11-25 @ 14:31:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Denna dära

TAASSK... oj.. haha.. TACK

2008-11-25 @ 18:48:08
Postat av: finaste

Tjaa snygging!

Hur gåre med flytten?



Pöss

2008-11-25 @ 19:06:39
Postat av: Denna dära

Det går.. vi har flyttat nu :) och nu bor vi i kartonger =P

2008-11-27 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0