Jobbigt...

Känner nu att stressen tagit överhanden.. inte bra detta.

Nu till helgen ska vi flytta. Och jag har bara slängt ner skit i lådor, ingen sortering, ingenting.
Orkar inte... Hur fan kan man samla på sig så mycket skit.

Känner att man börjar bli lipfärdig...

Gubben är nu i huset och röjer och jag ska väl dit om en stund.
Och jag som inte ens hunnit laga mat.

Kissarna sitter och tittar på mig och undrar va fan som händer.
Vårt hem är en kartong...eller högar med kartonger.

Kan det inte vara mitten på december nu, början av semestern och allt är iordning i huset?
Kan inte nån bara komma o säga POFF och sen är allt färdigt??!?!

Jaja, jag har tömt städskrubben och rengjort den.
1 sak som är klar iallafall.

Nu är det sovrum och två förråd kvar.

Är det så mycket igentligen?

Shit.. det är ju köket med, skafferiet... sjukt det känns att packa mat?
Och frosta av frysen... jippi..


Nä nu kan jag inte sitta här mer, får ju panik.

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0