Första advent

Sådärja!

Var evigheter sedan jag skrev här men det har hänt så mycket att jag knappt haft tid att duscha..
Nä nu överdrev jag sådär äckligt igen.

Men allvarligt... jag har haft röven full..

Haha ännu en.. Im on a roll here people..

Nä seriöst nu..
Jobbet -  har tagit mycket tid och nu i omorganisationernas tid har jag fått 3dubbla arbetsuppgifter.. suck
Flytten - är äntligen klar, hade lagt upp bilder men jag hittar fan inte kameran...
Nycklarna till lägenheten är lämnade och den nya tanten bor där.
Födelsedagen avklarad... burr.. gammal.. burr...
Bilen är hämtad och återlämnad igen på verkstaden... jävla miss av dom där, dom hade inte fyllt kylaren.. inte bra inte bra! Resultat... VARM BIL... ännu varmare motor = Jag samt sambo fick köra en bit, stanna, stänga av bilen, vänta, starta, köra en bit and so on.
Sista biten till firman puttade vi den för att inte riskera något..

SUCK!!

Sen fick jag räkningarnas räkningar denna månad och hela lönen + halva den förra som jag så duktigt sparat till julklappar... BORTA!

Suck igen...

Är det något positivt för fan tänker ni nu?

Ja, jag var på ikea i lördags med morsan den yngre.
Jävligt roligt och vi åt köttbullar barnportion i djupa tallrikar *garv*
Vi åt inte glassen efteråt utan var vuxna nog att käka wienderbröd och chokladtårta och glögg! RAP!

Så nu lever jag o gubben i kartonger.
Hälften av grejjerna vi vill packa upp hittar vi inte och den andra hälften vi packar upp är skit som vi borde slängt!

WOHOO!

Men vi är nog klara till jul...
Julen 2012!


Nu måste jag knoppa för man ska ju upp extra tidigt imorrn och gnälla om bilen.. *trippelsuck*

najt najt.. dont let the bed bugs bite


I år ska det bli en riktig gran

Kommentarer
Postat av: Zombie

Är de fortfarande elaka mot dig? =(

2008-12-05 @ 23:02:47
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793
Postat av: Anonym

ey gullet, tagga ner. Ni ska ju ha inflyttningsfest, as ball :D

2008-12-06 @ 09:19:51
Postat av: Anonym

Gullet, tagga ner, ni ska ju ha inflyttningsfest ap ball.. lill syrran ska bli as full idag

2008-12-06 @ 09:22:22
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Denna dära

Haha fyllosyster ;)

Den 25:e gäller det! Kommer du inte hit får du stryk ;)

2008-12-07 @ 16:51:46
URL: http://snuffles.blogg.se/
Postat av: Denna dära

Rapsyrran - japp.. det är skit just nu med jobbet. Nu ska vi göra allt. Mår rent ut sagt illa av tanken på att gå dit imorrn `:(

2008-12-07 @ 16:53:17
URL: http://snuffles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0