Bakissöndag it is...

Well.. var på tjejfest igår och jävlar i havet va kul det va!
Är så hes att jag knappt kan prata men karaoken va helt klart värt det!

Sjöng (vråla) i nästan 3-4 timmar på raken.. otroligt... o ju mer dragen jag blev dessto bättre blev det.. haha... brukar låta så :)

Och det finns så många sjuka foton från igår.. bara hoppas inte Alice eller Fia lägger upp dom nånstans *garv*

Men blev ändå en tidig kväll.. var inne en snabbis på gastons *bläh* och konstaterade att jag inte gillar det stället. Snobbigt helt enkelt.. blärk o blärk!

Hämtade upp en något dyngrak sambo utanför det andra avskydda stället, där namnet inte anges, och traskade mot taxikön. Självklart gick det inte att få hem honom utan att han fick två röda med mos.. suck.. man fick ju offra sig och ta en franskis med vitlök o ketchup.. vilket jag ångrade i taxin där jag började få kväljningar av såsen.. burr...

Vaknade vid 9 idag av att jag sov i EXAKT samma ställning som jag somna i.. dvs helt rak på rygg med händerna på magen.. hahaha måste sett helt vansinningt ut! Som en snorpackad pinne! hahahaha
Anybajs.. huvudvärk utan dess like.. två treo och rakt ner i bingen igen med en fet katt som skulle spinna o kloa o bitas!

Suck..

Han ger ju sig inte förrän han har fått mat och på helgerna är det ju burkmat på menyn så då är han extra jobbig!

ÅH.. nu loggade lillsyster in på msn.. ska nog terra henne lite innan jag ska in och hämta mitt ps2 och alla singstarspelen hos Fia. Får nog vänta lite tills man e körbar ;)

För en som har varit utan godisk i 6 månader är jag oförskämt sugen på choklad nu.. usch... måste låta bli!
Och att veta att det ligger en öppnad helnöt i vardagsrummet driver mig till vansinne just nu.. måste.. ha... dräggel...

Gotta go!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du mig du ska terra ditt lilla äckel? haha

Tentan gick bra! Gött att du håller feststämningen upppe gillar det ;D

2008-11-10 @ 21:31:25
Postat av: Sis

Haha japp det är du det... men det hann ja ju inte med.. var ju lite.. trött ;)

2008-11-10 @ 22:05:41
URL: http://snuffles.blogg.se/
Postat av: matilda

tjaa :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-12 @ 12:20:17
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Zombie

6 månader?? ;)

2008-11-18 @ 21:22:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/18793

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0