Värk

... och inte så lite heller...

Jag som är så förbannat händig bytte däck på bilen igår.
Så nu e det dubbisar på så jag kan bränna av som fan på isen som vi inte har.. hahaha!

DOCK har jag så jäääääävla ont i hela kroppen nu!
Tillomed skinkorna..

"hur fan bytar hon däck"

Jadu.. tydligen med röven :) :) :)


"Are you talking to me?"

Ja vi hade fest här ja... och ja... jag mådde dåligt i TVÅ dagar...
Massa massa cider och tequila och nån annan snaps som jag tog som jag knappt minns va det va.. slibbigt!


"Titta på mig, jag har käft som en.. hmm... albatross"


Lägg märke till min söta kusin/brorsdotters äcklade min... HAHA obetalbar!

Jag har kommit på en sak.. jag är rätt vidrig ändå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0