Slask

Ja jag vet...det var skitlängesen jag uppdaterade här.

Jag har stressat arslet av mig, nä nu ljög jag, det är fortfarande kvar.. bigger than ever...

Men det har faktiskt varit mycket nu, och nu har jag semester 17 dagar till WOHOOO!!!

Syrran var här igår på en helkväll med tacos, massa snack, hårslingning och fotomontage... plus cider då ;)

Idag tyckte jag att jag skulle iväg o köpa mig en ny outfit men jag är allt annat än fit just nu så jag blev bara deppig och åkte hem o åt en banan...

BLÄH!

Sitter ju på röven 8 timmar om dan och fläsket smyger på en.
Saknar att vara aktiv så jag MÅSTE börja gymma och det nu.
Hör ni det? Jag vill ha ett gymkort i julklapp!!!
Eller en fettsugning 

Nä nu ska jag spela lite poker och sura lite..

Och ja det går framåt med huset... så ... nu är väl allt uppdaterat.

ÄH piss off!


//Saowerkraot

Kommentarer
Postat av: finaste

GOD JUL på er båda 2 =)

2008-12-22 @ 12:10:48
Postat av: Anonym

duktig idiot

2008-12-22 @ 16:04:28
URL: http://kickem.blogg.se/
Postat av: Sis

Tack tack... :) detsamma



Och syrran... bajs på dig móhaha

2008-12-24 @ 22:52:58
URL: http://snuffles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0